17. toukokuuta 2010

Hienostelulaukku



Pidin jonkun aikaa meidän makuuhuoneessa näitä kukkaverhoja, mutta kesäksi vaihdoin raikkaampaa ja kevyempää.

Laukun ohje on mahtavasta laukkukirjasta Ihanat itsetehdyt laukut.
Helppo ohje, jännäsin vähän sankojen kiinniompelua, mutta ei ollut vaikeaa sekään.

Sinooperista katsoin puisia kassinkahvoja, siellä oli vain yhden mallisia hienoja ja maksoivat seitseman euron kieppeillä, joka oli kyllä aivan liikaa. Joten ostin kirpparilta käytetyn laukun 50centillä ja irroitin siitä sangat tähän.




Vuori puuvillasatiinia Kontin kilokangaslaarista.





Paikalliselta kestovaippamyyjältä kävin ostamassa Sampsukan Made with Love -merkkejä.


3 kommenttia:

Sani kirjoitti...

Samanmallista laukkua olen suunnitellut tekeväni ja kauhistelin renkaiden hintaa, viel en kirppikselt ole löytänyt, mut jospa se viel tulis vastaan.
Mut tosi kivan laukun olet tehnyt :)

lumppumaakari kirjoitti...

Raikas ja kesäinen <3 mulla on myös laukku kesken verhoista sekin :D

TaiNa kirjoitti...

Voi hitsi, mun on jo kauan pitänyt tehdä tuommoinen laukku mutten osaa päättää mistä kankaasta! :D Mulla on noita renkaita erilaisia/eri kokoisia monta paria, ostin kerran kirppikseltä pussillisen niitä 5kruunulla Ruotsissa. ;) Siinä oli mukana myös yhdet kromin väriset renkaat.

ja voi-ei... mä en tiennyt edes tuosta nettikaupasta ollenkaan... :D