4. tammikuuta 2011

Kankaat siivottu


Jo kuukausia on pitänyt järjestellä kankaat siisteihin pinoihin ja poistaa joukosta tarpeettomat pienet lipareet ja tilkut, vaan nyt sain homman tehtyä ! Samalla katsoin josko jotain myisin, mutta vain yksi kangas oli sellainen...
Kuvissa on retrokankaat, eikä niitäkään ihan kaikkia.
Sitten löytyy vielä jonkun verran "tavan" kankaita, ei paljon, kahden käden sormin laskettavissa.

Ai että mä rakastan näitä !


Tässä on sama edellisen kuvan hylly, mutta oikea puoli kuvattuna.





15 kommenttia:

aeno kirjoitti...

Iiiiiihania!
Eihän noita nyt tietenkään voi myydä, sehän on itsestään selvää :D

Meeri kirjoitti...

Voi kuola sentään. En minäkään nuista raskis luopua.

aajuska kirjoitti...

Iiks mitä kankaita! Kade;)

Sani kirjoitti...

Voi ku mahtavat kasat hienoja kankaita, myydä?! no ei varmasti raski :D

turushanna kirjoitti...

Lievää kateutta herättää pinosi :)

n i n n u kirjoitti...

Kyllä mä taas jotain myynkin kun sille päälle satun, tilaakaan ei ole paljon missä säilytellä.

Inkeliina kirjoitti...

Ai että mä olen kateellinen! Ihania retroja, täältäpäin ei löydy mistään retrokankaita :/

Purnukka kirjoitti...

Ja ukko nipottaa minun muutamasta rievusta. HAH :D Ihania kankaita

kewa kirjoitti...

Ihanat värikkät!!! Vois vaikka olla avohyllyllä koristena;) Ja kyllä niitä kankaita jonkin verran pitää ollakin, että olis valinnanvara, hehhh.

NorppaStiina kirjoitti...

Voi miten herkullisia! En kyllä itse raskis myydä. Mutta mä olenkin kangashamsteri. :) Tuo rouva kiukkuinen on ihana! Ihan Amy Winehouse. ;)

Anne kirjoitti...

Wautsi mikä kokoelma!!!
On ilo tehdä kaikenlaista kivaa kun on paljon valinnan varaa. Hienoja löytöjä olet tehnyt. Mä kans välillä järkkään kankaat ja ei kauaakaan kun ovat sekaisin ;)

Viiriäinen kirjoitti...

Oonpa kade. Mulla yleensä iskee tilkkuja siivotessa sellainen tuhoisa "tästä tulisi vielä ihan hyvä barbin hame" -olo päälle enkä lopulta saa heitettyä *mitään* pois.

Hannele kirjoitti...

Aivan ihana kangaskaapin sisältö <3 Love it.

Pitäisköhän itekkin yrittää kuvata mun kankaat :D Ei vaan taida onnistua ku osa on toisesa kaapissa hyllyssä ja osa on toisen lipaston laatikoissa ja sit on vielä pahvilaatikoissa :D

Tiina kirjoitti...

Ei kellään voi olla noin paljon ihania kankaita!!! Minä kiljuisin aamusta iltaan jos omistaisin nuo. :D

n i n n u kirjoitti...

Ihania nämä teidän kommentit :D

Kieltämättä joskus kiljututtaa kun löytää jonkun superhyperihanan kankaan.

Nämä ei kaikki ole suinkaan ompelemista varten, paljonhan noissa on en_ikimaailmassa_pilko -kankaita.